Am incercat Palette Mousse Color

da5 Eu si vopseaua suntem de ceva timp impreuna, iar parul meu a fost verde, roscat, brunet si blond. Te-ai prins ca sunt satena, asa-i? :)))

Un timp am fost in pana de idei cu ce sa imi vopsesc radacinile( cum suna :))), deoarece am vrut sa evit vopsele care au in cutie pudra aceea albastra decoloranta. M-ar fi tentat sa incerc mai multe marci( citeste aici), dar intr-un final am zis ca voi incerca Palette Mousse, deoarece zice ca deschide pana la 6 tonuri fara pudra aceea albastra.

Am venit frumos cu vopseaua/ nuantatorul( nu mai inteleg ce e) acasa, am desfacut cutia si m-a surprins faptul ca amestecul trebuia facut in cutie si scria ca trebuie agitat de 40 de ori. Nu trebuie agitat de minim, in jur de sau maxim, nuuu, ci de 40 de ori :))). Ok…. Am tot agitat si cand am deschis da6era numai o spuma. Mi-am tot pus din spuma aceea pe par si ma gandeam ca nu o sa imi ajunga tot tinand cont ca mai era doar jumatate, dar a fost suficient.

Dupa 20 de minute am vazut ca se tot deschide parul si eram happy ca ziceam ca o sa am acelasi blond, ca nu va fi diferenta dintre parul vopsit cu Palette si cel cu Syoss. Astept pana se fac 45 de minute, imi spal parul, ma uit in oglinda, vad ca e un pic diferenta intre culori si mai stau cu prosopul in cap. Nu prea aveam eu treaba. Surpriza a fost cand parul s-a uscat, iar diferenta dintre radacinile proaspat vopsite si restul parului blond era destul de mare. Mda….

 

Before Palette Mousse

Before Palette Mousse

Pro

– e usor de folosit si nu curge

– daca doresti un roscat, saten sau brunet si nu astepti sa iti deschida parul,  cred ca vei avea parte de o culoare frumoasa

– o recomand daca vrei sa iti nuantezi tot parul, nu doar radacinile

Contra

– daca nu exista spuma pe o anumita portiune de par, nu actioneaza

– scrie pe cutie ca deschide cu pana la 6 tonuri si nu face asta; Syoss-ul, de exemplu, zice ca deschide cu pana la 7 tonuri si parul e intr-adevar blond

– produsul se prezinta ca fiind nuantator, dar totusi: cum poate un nuantator sa deschida parul atat de mult? Prima data cand am vrut sa ma fac blonda am inceput cu Revlon care era fara amoniac, fara pudra decoloranta, dar nu a deschis parul cat l-a

After Palette Mousse

After Palette Mousse

deschis Mousse-ul

– doar un pliculet de balsam care mi-a ajuns doar la radacina

Concluzia: trebuie sa ma vopsesc din nou cu altceva :)), deoarece nr. 2000 de la Palette in loc de blond a iesit o combintie de saten-blond-roscat

2 thoughts on “Am incercat Palette Mousse Color

  1. anghel says:

    Si eu m~am inghimpat cu aceasta vopsea de doua ori, odata anul trecut in vara si acum doua zile . Am cumparat nuanta saten deschis de ambele dati si am iesit neagra in cap, culoare ce o detest si care nu ma prinde bine. In consecinta nu va vopsiti cu aceasta marca de vopsea daca eram in alta tara ati fi fost dati in judecata pt acest lucru.

Leave a Reply

