“Facem Fain” la concerte

P.S.: Articol dedicat persoanelor care asculta rock

557237_503433079679174_1550430490_nAm fost si eu in decembrie pe acasa si am aflat ca se deschide un pub( Free PUB- Underground). Yupeee! Uite asa am ajuns vineri la un concert rock cu DOT si TARGET unde am ”Facut Fain” alaturi de prieteni.


Stiam locatia, au renovat pe acolo, insa oricum nu puteai sa iti dai seama de acest lucru ca era plin. Cand au inceput DOT sa cante tin sa iti zic ca nu prea aveam eu treaba ca eram intr-un separeu si mai vorbeam cu lumea, insa asta a fost pana am fost intrebata daca vreau sa ”merg in fata”. O, da! Cand am ajuns sa-i vad pe baieti, sa vad lumea de acolo, atunci a inceput sa imi placa. Mi-am adus aminte de vremurile cand aveam 16-17 ani si mergeam in Rock, mergeam la concertele de acolo si eram impresionata de pletele tipilor. Mi-a placut sa vad lumea ca se simte bine, ca au facut pogo si ca blugii mi s-au udat de la un pahar de whiskey-cola( atunci stiu cu siguranta ca oamenilor le place). Pana au venit baieteii de la TARGET nu m-am miscat de acolo si cand au inceput sa cante am continuat sa stau cu ochii larg deschisi si sa ma bucur de atmosfera. Da, de fiecare data cand ma duc la concerte de genu’ imi place atmosfera si cum nu am mai fost de mult la unul m-am bucurat mult ca ma aflam acolo.

392321_294816340540850_496539715_n”Facem Fain” a fost prezent la concertul celor de la DOT si TARGET si cu ocazia acestui eveniment am aflat si eu de acesta. Initial am crezut ca’ apartine unui grup de baieti si m-a uimit si bucurat in acelasi timp faptul ca ideea apartine unui tip din Hunedoara. Bineinteles ca am cautat pe Facebook sa aflu mai multe si am aflat ca ”Facem Fain” e prezent peste tot in tara si in lume( daca esti curios/curioasa, click aici). Tipul promoveaza ”Facem Fain” impreuna cu alti sustinatori carora li se pare tare ideea si care sunt de acord ca aceasta ”stare de spirit” merita raspandita. Daca ti-ar placea un tricou, inscrie-te in concurs pana pe 1 februarie.

400156_506414059381076_819645759_n

January 4, 2013

Leave a Reply

