M-am prins si eu ce-i cu ”Anti VOYO”/”Spune NU VOYO”

Acest articol apartine site-ului http://xpresso.osirisdp.ro/

De vreo 3, 4 zile am vazut prima poza cu ”Anti VOYO”. Ma gandeam ca iar e o campanie in spatele careia se ascunde altceva, asa ca am inceput sa dau cateva click-uri.
voyo2Imi era cunoscut numele de Voyo, stiam ca are ceva filme si seriale, ca are legatura cu PRO TV-ul si cam atat. Din cele citite pe mai multe site-uri, am aflat ca S.C. PRO TV. S.A. a facut plangere C.N.A.-ului cu privire la 42 de site-uri care difuzeaza filme si seriale online, unele gratuit, altele nu, deoarece toate aceste site-uri nu respecta nu stiu ce ”lege a pacii”. 16 site-uri au fost deja inchise si poate mai urmeaza, cine stie? Am dat si eu un click la sectiunea ”seriale” pe voyo.ro si pe prima pagina apar seriale gen ”Pariu cu viata”, ”Las Fierbinti”, ”Tanti Florica”, ”Playboy Romania”- stai linistit, de Playboy nu gasesti doar pe voyo.ro, ”Spitalul de dementa”, ”Numai Iubirea”, ”Tequila cu suflet de femeie”. Mai vrei sa continui? Mie mi-a fost de ajuns ca prima impresie.

Ok…Si daca s-au inchis atatea site-uri si poate se vor mai inchide( Doamne fereste!) unde se va ajunge? Se va ajunge rau, iar PRO TV. S.A va fi plin de bani. Da-ti seama ca serialele, filmele pe care le vizionezi acum pe nu stiu ce site, le vei putea vedea doar pe voyo. Pe alte site-uri le puteai viziona si gratis, aici va trebui sa platesti. Bineinteles, nu e o suma mare, dar 3 euro de la unu, 3 euro de la altu, 3 euro de la zeci de mii de persoane, e… cati bani dam PRO. TV-ului, asa lejer.

Ma enerveaza mentalitatea asta de c*cat pe care o adopta unii sau asta e mentalitatea romanului, habar nu am: decat sa ne dezvoltam pe noi, sa incercam sa fim mai buni, sa dam ce e mai bun publicului, prima faza de a face fata concurentei este voyo1”sa-i dam in cap” sau ”sa dam un telefon sa rezolvam problema” sau sa ne folosim de lege atunci cand ne convine. Daca atatea site-uri nu au respectat ”acea lege”, o va respecta tocmai PRO TV-ul ca ei sunt corecti acum? Saracii nu au sufiecienti utilizatori, mai vor bani si na…. decat sa incerce prin alte mijloace sa isi mareasca publicul, prefera sa-i loveasca pe altii ”sub centura”, mai ales ca atata timp nu a comentat nimeni nimic.

Daca vrei sa semnezi Petitia Anti VOYO, click aici

Daca vrei sa dai like paginii de Facebook, click aici

Voi atasa cateva poze luate de pe pagina de Facebook ”Anti VOYO”.

voyo

December 30, 2012

Leave a Reply

