Prostii de articole si de poze Part I

De cateva saptamani, de fiecare data cand ma uit pe Facebook dau de articole cu titluri incendiare, care starnesc in mod normal curiozitatea cititorului si cand le deschid bineinteles ca este vorba de o chestie nesemnificativa sau de un articol care te duce cu gandul la un anumit subiect cand de fapt e altceva.

Cu ce m-am trezit in dimineata asta pe Facebook?Adevarul despre corpul Innei. Vezi cum s-a schimbat in 4 ani trupul celei mai dorite femei din Romania.” Hai serios, cum? Stiam ca nu e nimic de capul acestui “articol” si am folosit ghilimele deoarece nu poti numi articol un titlu si trei randuri, dar totusi l-am deschis. Dupa cum am spus, n-am vazut nimic interesant decat doua poze mari cu Inna, cu acelasi corp draga de ea, numai ca statea intr-o pozitie diferita. Mda… si-au mai facut o vizualizare. Bravo lor ca au rating, dar oare pentru cat timp?( Sper eu ca nu pentru mult). Bineinteles ca existau comment-uri pe site, pro erau vreo doua si contra foarte multe. Mi-a placut ce a scris persoana cu pseudonimul Gabi “Cine scrie aceste articole? Si mai grav, cine le aproba?! Care sunt standardele de analiza? Nimeni nu e perfect – asa cum se numeste site-ul acesta🙂 Iar articolele pe care le gasim aici sunt DEPARTE de perfectie ;)” si Marcela “Cat ma pot distra articolele astea. Toate femeile sunt numite “cea mai dorita din Romania”, “cea mai frumoasa din lume”, “cea mai frumoasa din tara”. In ultimele zile am citit articole despre vreo 10 cucoane pe care le numiti “cea mai frumoasa” sau “cea mai dorita”. Pai pana la urma care din ele e asa ravnita de toti, daca le dati titlul asta la 1000 de femei.”

Un alt “articol”( si acesta are titlu, mai multe randuri si poze) cu un titlu care sa te faca sa citesti mai mult esteDeclaratia pe care o detesta toate femeile din Anglia. E perfecta, dar se pl…”( doar atat se vedea din titlu pe faimoasa pagina Facebook, daca as fi putut citit tot, nu as mai fi dat click sa vad despre ce era vorba) si continuarea “dar se plange ca are picioare butucanoase!”. Bun, dragilor jurnalisti( va mai pot numi asa?), tipa arata foarte bine, dar de unde stiti voi ca “toate femeile din Anglia o detesta”?. Faptul ca li se pare absurd ce domnisoara a declarat e una, dar pana la “a detesta” e drum lung si de ce “toate”? Credeti ca toate femeile citesc astfel de titluri si ca toate au aceleasi ganduri si aceleasi reactii?

Primul titlu bomba pe care l-am vazut pe Face si care recunosc, m-a facut sa ma intreb despre ce era vorba era cel cu Cabral si Connect-R:Cabral dezvaluie “adevarul crud” despre Connect-R! Nici prin cap nu-ti trece ce secret ascunde cantaretul!” si cand am ajuns la sfarsitul articolului mi-am pus mainile in cap si mi-am zis “O, Doamne! Cu asta mi-am pierdut eu timpul?”. Ma asteptam sa-i fi dat in cap la careva, sa fi fost implicat in nu stiu ce afacere, ca s-a culcat cu prietena lui X, dar nu ca “individul… dormea”. Hai sa umflam titlul ca pe o minge sa il facem “wow”!

Andreea Ibacka, in cumea fericirii: “Am scapat de sot, sunt independenta! Incepea sa se umfle in pene, sa faca pe nebunu”” titlu care m-a facut sa ma intreb “astia nici nu s-au casatorit bine si deja divorteaza?” si cand colo e vorba de un aparat foto. Domnisoara e independenta pentru ca acum are aparat si isi poate face poze si singura si nu mai depinde de sotul ei care se umfla in pene cand ieseau pozele bine. Diferenta cer pamant intre titlu si continut. Cantiate pentru titlu exista, dar calitate pentru continut nu si uite cum creste rating-ul la un continut care lasa de dorit. Un comment de care am dat spunea “Asta da, stire. Pe cine intereseaza asa ceva ??? Intereseaza pe cineva ca eu mi-am cumparat ieri o camera video ?”; macar daca ar fi spus ce aparat era…

Nu am mentionat site-urile deoarece le puteti gasi cu usurinta si sa stiti ca nu pierdeti nimic daca nu le cititi.

December 30, 2012

Media asta…

Leave a Reply

