Un pret pe eticheta, altul la casa

Camasuta cu pretul

Camasuta cu pretul

Am vazut ca se poarta camasute si rochii mai lungi la spate si mie una chiar imi plac. Am vrut sa imi iau de cum le-am vazut, dar ba nu am gasit marimea mea, ba pretul era prea mare si materialul nu era unul care sa isi merite banii, ba nu aveau culoarea dorita culoarea dorita.

Am gasit o camasuta fainuta, din fericire, redusa de la 69 la 29 si am zis ca o cumpar. Mai erau in afara de aceasta si alte marimi la acelasi pret. Buuun. Ajung la casa, pregatesc 30lei si tipa zice 39lei. Ma uit ciudat, ea se mai uita inca o data si zice ca pretul de pe eticheta e gresit si ca de fapt costa 39lei, dar daca nu o mai vreau poate sa anuleze bonul. Am zis ca e ok.

Mi se pare urat sa afisezi un pret pe eticheta si cand ajungi la casa sa ti se ceara alta suma, chiar daca e vorba doar de 10lei. Inainte sa plec m-am uitat daca celelalte marimi aveau alt pret, dar si ele costau pe eticheta 29lei.

Marketing à la Bershka!

Bonul

Bonul

Leave a Reply

