Vanzatoare sau ospatarita ”de-ti iei bacsis”?

Oamenii profita… Profita de oportunitati, situatii sau de alti oameni. Profita ca sa le fie mai bine, deoarece asa cred ei in acel moment ca este bine si corect sau gresit, dar avantajos.

Am fost si eu la mall sa mai vad de una alta si sa cumpar ceva si am gasit un produs care mi-a placut intr-un magazin de cosmetice( intr-un fel as vrea sa dau numele, dar pana la urma nu e vina brand-ului). M-am dus la casa, am platit si am iesit din magazin. Restul tocmai il puneam in portofel si mi-am dat seama ca mai lipsesc ceva bani. M-am uitat pe bon, iar ”tanti” nu mi-a dat restul corect, iar eu cum eram obosita de la atata plimbat nu mi-am dat seama. Nu i-am mai zis nimic ca era aproape de ora inchiderii si deja iesisem. Nu erau multi bani, dar mi-a fost ciuda ca nu am fost atenta si ca nu m-am intors sa-i zic vreo doua chiar daca nu recunostea.

Si-a zis tanti ca mai face un ban cand m-a vazut asa plictisita, iritata( am asteptat 15 minute dupa o cola), la un ochi machiata doar pe jumatate cu tus negru( crede-ma ca inainte sa ies din casa stiam ca trebuie sa ma sterg, dar dupa m-am grabit si mai aveam nevoie de x si y si am uitat; in masina ma tot uitam eu in oglinda, dar n-am mai observat) si l-a facut. Macar de era vanzatoare intr-un magazin no name unde o crema antirid antiaging/ anti-aging( asa ii zice mai nou; nu am gasit varianta corecta) nu costa peste 250 lei, dar dupa o zi de lucru poate se gandea ca are nevoie de ciubuc.

Vrei ciubuc? Lucreaza draga ca ospatarita! In mall, Unirii sau alte locatii cu siguranta faci mai multi bani decat daca ai avea un job care sa implice alte responsabilitati.

Daca tot ii ai, sa iti foloseasca! By the way, ti-am gasit si scuza: poate erai si tu obosita si nu ti-ai dat seama( dar tot ai plus pe casa, daca nu vrei sa dai la sef). A! Am uitat ca ai fost draguta si mi-ai dat o mostra de la nu stiu ce parfum minune pe care oricum trebuia sa o dai!

Am intrat la ei pe site si am gasit cerintele de angajare pentru a fi consilier de vanzare: ”apropiere catre client. In fata dvs., tratandu-l special si clientul se simte unic!”, ”o noua oportunitate de a satifsface dorintele clientilor nostri”, ”consiliaza si fidelizeaza clientii nostrii”.

December 30, 2012

Leave a Reply

