Germania- Intamplari- Part II

Acest articol este preluat in totalitate de pe xpresso.osirisdp.ro

Inca nu am plecat acasa, sunt tot aici, imi place, locurile sunt frumoase, oamenii sunt faini( poate pentru ca n-am cunoscut prea multi :))) ) si dupa cum am zis voi continua sa povestesc ce mi s-a mai intamplat.

5.0.2Wasserfall
Ne intorceam de la un lac si am vazut un semn la dreapta pe care scria ”Wasserfall”’. Acest cuvant inseamna ”cascada” si de indata ce  l-am vazut am vrut la cascada. Am mers cu masina, am tot mers pana am iesit din Parcul National Padurea Neagra si am dat de multe case frumoase, dar nu am gasit ce cautam. Am povestit ce s-a intamplat si ni s-a spus ca ”Wasserfall” e de fapt un hotel. Pe acel semn/ tablita nu scria nici unde ca e hotel sau altceva, ci doar acel cuvant si cateva indicatii referitoare la locatie.

Rote Lache

Faza cu Rote Lache am patit-o inaintea celei mentionate mai sus si se aseamana. ”- Lache ii lac?” ”- Nu stiu, dar nu cred.” Ne gandeam noi ca mergem sa vedem Lacul Rosu si surpriza: un restaurant cu motel cu acest nume. Langa era o harta, ne-am tot uitat pe ea, dar nu era niciun lac in zona.

La muzeu

Am ajuns si in Strasbourg si dupa ce am vizitat una alta , am zis sa mergem si la muzeu( am vazut scris ”beaux-arts” si de abia asteptam sa imi clatesc ochii la tablouri). In Muzeul de Arte Frumoase de la Strasbourg( Musée des Beaux-Arts de Strasbourg) exista foarte mute tablouri religioase si doar o treime prezinta alte teme. Eu am ramas profund dezamagita, deoarece ma asteptam la mai mult. Pe langa multitudinea de tablouri religioase si portrete mai erau picturi cu animale taiate, pesti cu capul taiat, doar cu capul lui Iisus taiat bineinteles, cu fructe( mi-au amintit de orele de desen :))) ) si peisaje( yeeey).

La cafea

Cafeaua in Strasbourg a fost buna, mare( cat doua de ale noastre normale) si pretul ne-a surprins: 2.20euro. Terasa la care ne-am oprit era paralela cu strada principala, probabil de aceea am nimerit un pret asa bun.

parcare1-150x150Parcarea in Strasbourg

Parcarea pe o zi in acest oras ne-a costat 11.4euro. Scump dom’le, scump! Nu m-am putut abtine sa nu le fac poza.

Parcarea in Stuttgart

Aici am parcat la un centru comercial de-al lor si costa
2,5euro ora.

parcare2-150x150Parcare pe etaje

Mi-a placut cand am vazut ca au construit cladiri pentru parcarea masinilor. Una avea 8 etaje.

Geocaching

Am auzit de Geochacing cand stateam la povesti cu niste prieteni si va informez ca e un joc outdoor. Oamenii ascund cutii( cache) si incarca pe geocaching.com coordonatele GPS a ascunzatorii urmand sa fie gasite de cei interesati. Exista mai multe tipuri de cache printre care si earthcash- o cutie virtuala care te informeaza asupra unor locatii ce merita vizitate. Try it!

IMAG0986-300x169Pringles vs. Clarky’s

Am vrut chipsuri iuti si am zis sa incerc si altele. Se numesc Clarky’s si am simtit ca le mananc. A doua zi mi-am luat Pringles si cred ca dupa ce am mancat vreo 10 din ele am inceput sa simt ceva. De la Pringles imi plac cele cu barbecue, dar cand vine vorba de iute le prefer pe cele de la Clarky’s.

Pana acum mi-a placut foarte mult si de abia astept sa revin cu noi intamplari. Bis bald! Tschüs!

Leave a Reply

