Germania- Intamplari- Part III

Acest articol este preluat in totalitate de pe http://xpresso.osirisdp.ro

A fost frumos concediul, mi-a placut, mai vreau si a fost prima data dupa multi ani cand la ora 23 m-am pus la somn. Ce s-a mai intamplat acolo?

IMAG0997-150x150Mc Mc

La Mc am comandat un Happy
Meal cu hamburger si un McFresh. Cand am ajuns la masa in loc de hamburger aveam McNuggets, doua jucarii( yeeey) si un Big Mac.

 

burger-king-169x300Burger King

Am mancat de la Burger King prima data si tin sa va zic ca mi-a placut si nu mi s-a facut iar foame dupa doua ore. Iti dau de mancare mai mult ca la Mc, ai mai mult sos si mie chiar mi s-a parut bun.

Clopotelul magic

Sambata diminieata pe la 8-9 tot clopotea cineva pe strada. Ne-am trezit, bineinteles, iar sunetul se auzea de mai departe, deoarece omu’ continua sa clopoteasca. De ce? Omul vinde legume si fructe sau cumpara fier vechi.

Flohmarkt

In weekend am fost in Rastatt la Piata de Vechituri si am vazut o gramada de chestii. Cand am ajuns in prima piata, oamenii erau cu paturile pe jos si cu marfa pe ele, mai erau si cu masa dupa ei sau cu masina. Gaseai de toate si nu cred ca plateau vreo taxa ca sa vina sa isi vanda marfa. Cand ne indreptam spre cea de-a doua locatie a inceput sa picure, iar cand am ajuns oamenii se impachetau. Aceasta ni s-a parut mai mare, dar nu prea am avut ce vedea, deoarece lucrurile erau deja in masini, desi a picurat maxim 10 minute.

Rotkäppchen

Am gasit sampanie care se numeste Scufita Rosie.

Parndorf

De ce ne bucuram ca exista:

IMAG0996-169x300

Vama

Cand mergeam in Germania, ne intreaba unde mergem si daca avem alcool. Am zis ca avem doi litri de tuica, ne-a zis ca nu avem voie daca nu are eticheta si ca ori lasam sticla, ori suna sa zica situatia si tot intram fara ea. I-am zis ca o lasam, ca nu e nicio problema, ne-a mai intrebat daca avem carne si oua si noi ”Nu” dupa povestea cu tuica( aveam un pachet de carne de mici ca nemtii n-au asa ceva la ei). Din fericire am intrat si cu tuica, nu ne-a cerut bani si nici nu ne-am oferit sa-i dam.

Oameni

Ma bucur foarte tare ca am cunoscut cativa oameni frumosi.

Cand am fost in orase mai mari gen Stuttgart, Strasbourg( chiar daca e in Franta) am vazut in mall-uri foarte multi oameni de culoare si arabi. Era cald si vedeam tipe de sus pana jos in negru de li se vedeau doar ochii, dar la Parndorf am vazut si din astea fashion: erau trei tipe, tot in negru, cu fata descoperita si cu ochelari de soare. Eeee!

Ma distrau vanzatoarele de oriunde( supermarket, mall, magazine) ca ziceau ”Tschüß”-ul lung si pe diferite tonalitati. Spre deosebire de cele de la noi, acestea erau zambitoare( poate si pentru faptul ca un salariu le ajunge de chirie, cheltuieli si mancare; in Romania salariul minim pe economie iti ajunge doar sa iti inchiriezi un acoperis deasupra capului).

Bis bald! V-as zice si eu ”’Tschüß”-ul lung, dar m-a intristat ultima parte.

 

Leave a Reply

