Prima experienta cu vopseaua Garnier

De ceva vreme mi s-a pus pata pe roscat, dar nu pe cel inchis sau rosiatic, ci pe cel portocaliu sau aramiu/ cupru, cum i se zice. Culoarea am mai vazut-o la Nicole Kidman si la Marcia Cross din ”Neveste  disperate” si aici sunt pozele cu ele care imi plac.

Imi placeau mai multe nuante, de la marci ca L’Oreal- Préférence, Schwarzkopf- Perfect Mousse si Garnier- Color Naturals, dar am optat pentru o alta nuanta de la Garnier Color Sensation: Blond nisipos cald( nr. 7.34). Imi placea nuanta, era culoarea morcovului asa cum vroiam eu( ( nici prea prea, nici foarte foarte) si am cumparat doua cutii.

IMAG1818IMAG1820
IMAG1819
Pe instructiuni zicea ca trebuie sa fac amestecul intr-un bol, dupa care sa aplic. Dupa cum cred ca stiti, la alte vopsele nu e nevoie de un alt recipient, dar nu a fost bataie de cap nici asa. Doar un bol in minus🙂 . Pentru mine a fost un pic mai complicat, deoarece nu am vrut sa imi aplic vopseaua si la radacina. M-am vopsit singura, bineinteles ca nu eram sigura daca mi-am pus vopsea peste tot( nu vroiam ca in unele parti sa fiu blonda), asa ca mai mi-am intrebat partenerul de viata🙂 , iar dupa ce m-am clatit am vazut ca nu sunt morcov deloc. Era o culoare inchisa pe parul ud, asemanatoare satenului. Am inceput sa ma usuc, eram un pic dezamagita ca parul meu nu era morcov mai deloc, dar am observat ca e roscat. Un roscat pe care nu-l vroiam acum, care mi-a placut odata, dar pe masura ce mi se usca parul, incepea sa imi placa nuanta din ce in ce mai mult. Seara, cu becul aprins, se vedea un roscat mai inchis, oricum, deloc asemanator cu cel de pe cutie, iar eu eram incantata. Astazi, cand am facut poza la lumina zilei( in casa), surpriza.

Dupa

Dupa

Inainte Peste aceasta culoare mi-am facut intre timp cateva suvite blond-inchis

Inainte
Peste aceasta culoare mi-am facut intre timp cateva suvite blond-inchis

Pro Garnier Color Sensation 7.34

– culoarea rezultata, desi nu seamana cu cea de pe cutie

– vopseaua nu curge

– mi-a tinut bine parul in varful capului

Contra Garnier Color Sensation 7.34:

– miros intepator; cu doua saptamani inainte am folosit Palette pentru suvite( voi povesti experienta mea cu suvitele facute acasa), dar nu putea

– la clatire tot se lua vopseaua si nu se mai oprea; am auzit ca astea de la Garnier nu tin atata, dar voi face o poza peste o luna sa vedem cum mai arata

– mi-a cazut cam mult par; am patit si cu alte vopsele sa mai imi cada la clatire, ca se mai rupe din el in timpul vopsirii, dar acum a cazut mai mult

Voi mai folosi vopseaua de la Garnier? Daca va tine culoarea si daca nu imi va cadea mai mult par, atunci da🙂 .

La soare, dupa prima spalare

La soare, dupa prima spalare

La soare, dupa prima spalare

La soare, dupa prima spalare

Leave a Reply

