Bigudiurile electrice Remington

Le am de un an sau doi, nu le-am prea folosit, dar le-am incercat din nou sa vad cat de bine isi fac treaba si pentru a scrie acest articol😉.

Denumirea completa a acestora este Trusa bigudiuri electrice incalzite Remington Fast Curls KF40E, trusa are 20 de bigudiuri si o punguta cu 20 de clame. Sunt 6 bigudiuri mari( 30mm), 10 medii( 25mm) si 4 mici( 20mm).

Pot sa zic ca am parul des, iar firul este normal si lung( patru palme de la umeri). Desi am par destul, nu stiu sa il aranjez, ma bucur ca macar ma pricep sa il vopsesc😀.

Am vrut sa folosesc doar bigudiurile mari, dar cum sunt doar 6, am zis sa le folosesc si pe cele medii. Le-am lasat la incalzit 15-20 minute si am inceput operatiunea. Probabil ca am luat prea mult par pentru fiecare bigudiu, deoarece buclele nu mi-au iesit nici cum, doar s-au ondulat catre varf si nu aratau deloc bine( bine ca nu planuiam sa ies undeva). Am lasat o parte fara bigudiuri mari, deoarece nu mai mi-au ajuns, am asteptat si dupa am pus trei suvite subtiri pe trei bigudiuri mari. Tin sa va zic ca acele suvite au iesit foarte bine, au fost ondulate frumos. Nu m-am dat dupa cu nimic pe par si dupa nici o ora nu mai aveam nici o bucla, doar varfuri intoarse…

Sfatul meu ar fi ca inainte de a va cumpara acea trusa, sa o imprumutati si sa vedeti daca sunteti multumite sau nu.

De ce nu mi-au placut?

– sunt doar 6 bigudiuri mari; daca ar fi sa le folosesc doar pe acestea, ar trebui sa le incalzesc de trei-patru ori pentru jumatate de par, de trei-patru ori pentru cealalta, deci de 6-8 ori. Acestea se incalzesc in 15 minute, deci dati-va seama cat timp mi-ar lua sa imi pun tot parul pe bigudiurile mari

– bigudiurile au o clama pe care o prinzi de varful suvitei, dupa care incepi sa rotesti; cand le dai jos, ramane urma

De ce mi-au placut?

– daca sunt puse cu rabdare( in cazul meu) sau cu pricepere pe suvite mai subitiri( nu cum am facut eu prima data), buclele intr-adevar ies bine si rezista, daca va dati dupa cu fixativ

remington-KF40E-2

remington-style.ro

poza nu imi apartine

poza nu imi apartine

 

Leave a Reply

