Back to saten cu Casting Crème Gloss

Cum roscatul nu mai era roscat, cum blonda nu mai vroiam, cum vroiam sa ma bucur de radacinile mele crescute, am hotarat sa ma fac satena.

Blondul nisipos cald( nr. 7.34, citeste aici) de la Garnier care era un blond-roscat m-a tinut vreo 3-4 spalari, dupa care a devenit tot mai ciudat. De ce? La interior se vedea blond, iar cand ieseam afara sau batea soarele in camera se vedea blond-roscat.

Fotografie0198IMAG2243ED

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Am vrut sa trec la saten, sa nu mai ma tot vopsesc( acum, cum scriu de vopsele, iar imi vine sa imi schimb culoarea😀 .). Nu stiam ce vopsea sa imi iau, stiam doar ca vroiam o culoare care sa se asemene cu a mea naturala. M-am decis asupra nuantatorului de la Casting Crème Gloss, Mocaccino( nr. 613).

IMAG2247si

Imi place Casting Crème Gloss, deoarece nu (te) murdaresti. Continutul tubului roz se stoarce in sticluta cu varful roz, se agita, dupa care se aplica pe par. Tin sa va zic ca am reusit sa imi ard parul sau nu stiu cum sa numesc, dar s-a despicat in urma colorarii. De ce? Nu am avut stare sa ma fac si am aplicat nuantatorul in 40 de minute, dupa care l-am rugat si pe al meu partener de viata sa ma ajute. A durat mult toata povestea, de aceea.

Sunt multumita de rezultat tinand cont ca la parul meu am cumparat doar o cutie( nu stiu de ce nu am cumparat doua), am fost si blonda si ca e nuantator. Daca aveti parul lung, luati-va doua cutii😉 .

IMAG2255_1_1

Inainte imi placeau vopsele sau nuantatoarele cu aplicator, dar cand m-am facut ultima data, as fi preferat sa torn continutul intr-un bol. Cum nu aveam rabdare, tot trebuia sa strang din acel tub, nu stiam daca pun mult sau putin si eram stresata ca nu imi ajunge.

Pro:

– imi place culoarea; daca luam doua tuburi, cred ca nici nu se vedea diferenta intre nuanta mea si Mocaccino

– aplicatorul( tubul cu varful roz); nu mai trebuie sa apelezi la bol si la pensula

– balsamul e de nota 10; mi-a ajuns la doua spalari❤

– imi place cum miroase

Contra:

– au schimbat manusile si compozitia, cred, deoarece trebuie lasat pe par doar 20 de minute; eu nu am mai folosit casting de 4 ani si am citit de doua ori sa vad daca trebuie lasat asa putin😛 . Nu e nimic rau in asta, doar ca manusile de dinainte imi placeau mai mult😀

2 thoughts on “Back to saten cu Casting Crème Gloss

  1. Nu stiu de ce nu apar commenturile, dar Corina a scris: ”Si eu m~am inghimpat cu aceasta vopsea de doua ori, odata anul trecut in vara si acum doua zile . Am cumparat nuanta saten deschis de ambele dati si am iesit neagra in cap, culoare ce o detest si care nu ma prinde bine. In consecinta nu va vopsiti cu aceasta marca de vopsea daca eram in alta tara ati fi fost dati in judecata pt acest lucru.”

Leave a Reply

