Gallery

Ce-ar fi trebuit sa-mi propun

In ziua in care mai imbatranesc un an, obisnuiesc sa iau o foaie si sa-mi notez ce vreau sa imbunatatesc la mine. Nu reusesc chiar tot, dar incerc sa lucrez cu mine la acele parti.

Anul acesta s-a aflat pe lista mea si ” sa fiu lipsita de prejudecati”. Eu, lipsita de prejudecati😀 . Asta este provocarea provocarilor😀 . Dar acum ma gandeam ca scap ieftin anul asta. De ce? Va fi un an in care voi sta foarte mult in casa😀 .

Nu pot sa zic ca mi-ar placea sa fiu asa, dar o sa incerc sa vad cum merge treaba. De ce? Nici mie nu-mi place cand X sau Y isi dau cu parerea despre mine fara sa stie nimic despre mine. De exemplu, cand am iesit prima data in club dupa ce l-am nascut pe bebe( am scris pe Aventurile lui bebe, dar inca tot n-am rezolvat problema) vine un pustan la mine si la sot. De fapt la sot. Si tot ii zice ce-i zice si ii mai da si o pupa pe obraz. Eu, in gand, ”te rog, abtine-te sa nu-l pocnesti, abtine-te sa nu-l pocnesti”.

– Ce ti-a zis? eu, repede, curioasa, il intreb pe sot( ala era un tip din ala ”droghi style” sa zic asa si baut chiar era omu, baut bine sau altceva😀 ).

– Ca-s pe p… mea si nu mai stiu ce si sa plec cu tine acasa.

– Ooooo. Vezi ce bine arat, vezi ce bine arat😀 . Sa merg sa-i zic omului ca suntem parinti de 1 luna juma’?

Ati inteles mesajul. M-am lungit. Ok. Sa va zic ce-ar fi trebuit sa mai imi propun.

Sa ma aranjez, fratilor, sa ma aranjez! ( Scuzati-ma, dar am avut o zi…. si doar sunt happy ca am timp de blog si nu e trecut de 11 noaptea). Sa am grija de mine, sa nu ma dau uitarii😀 .

Am o prietena frumoasa, aranjata( merge la lucru- e important detaliul?), cu ea m-am vazut cel mai mult de cand am nascut, adica de 2 ori😀 , e cu unghiile facute si parul drept si frumos tot timpul si ma intreaba ce-i cu unghiile mele de la picioare. Ii zic ”nu vrei sa stii”.

Nu sunt genul, care sta cu fond de ten in casa, cremuita, cu placa-n par saptamanal, dar asta nu inseamna sa uit sa ma pensez, sa fac exercitii( nu de matematica), sa ma piaptan. Ma gandeam sa ma vopsesc sau sa imi fac permanent, dar ma intreb ce rost are cand oricum sunt toata ziua cu parul prins intr-o coada incalcita… Ma gandeam sa ma fac blonda, dar dupa ce, acum ca cearcanele mele se asorteaza cu culoarea parului?😀 Sotul mi-ar zice ca-s frumoasa si daca as avea rahat in par. L-ar deranja doar mirosul… Dar eu cand ma uit in oglinda, imi vine sa fug cateodata. Si am un tricou in dungi, Dumnezeule, cum arat in el! Combinatia fata nemachiata si acel tricou e un mare NU, NU. Adica doi mari NU.

Asa ca, de azi, am grija de mine. Azi imi fac unghiile de la picioare, dar parul la cat de incalcit e, plus lapte, nu cred ca are rost sa ma complic cu doamna perie. Dupa 9 juma’ seara sau 11 am timp. Depinde cand vrea domnul Bebe Strumf sa doarma.

Si pentru cei ce stiu despre ce e vorba in urmatoarea intrebare: Nenea Liviu, ce mai faceti?😀 Merge scrisul, merge? Ce atata scris, print-screen-ul e baza, print-screen-ul!

P.S.: Am facut un video in care e si Bebe Strumf cu mine🙂 . Click aici daca vreti sa il vedeti.

 

Leave a Reply

