Gallery

Eu, Rapunzel cea Nebuna!

( Cum inca nu am rezolvat problema pe Aventurile lui bebe, voi scrie aici articolul).

Locuiesc intr-un castel uitat de lume si il astept pe Fat-Frumos pe cal alb. Sunt nedezlipita de broscuta mea pe care o iubesc enorm si ghiciti ce: am parul lung. N-am eu ochi verzi si nici par blond, dar sunt Rapunzel.

rapunzel

Cu broscuta ma plimb doar in curtea castelului, deoarece locuiesc tare departe de toate cele. De trei saptamani n-am iesit afara din el si ma gandesc ca ce bine era cand Fat-Frumos era cu mine. Ieseam noi mai rarut, dar ieseam.

Locuiesc cu mama vitrega care cred ca e satisfacuta ca nu trec de portile castelului, ca sunt cuminte, ca sunt doar eu cu broscuta mea. Cum toata ziua sunt cu broscuta, nu apuc sa fac nimic in casa, dar din fericire mama vitrega nu are nimic impotriva si face de mancare si spala vasele.

Tin sa va zic ca mama vitrega e buna, ma lasa in pace, face daca o rog ceva, insa eu evit cat de mult pot acest lucru, dar mi-am dat seama ca am innebunit. Sunt Rapunzel cea Nebuna.

In cea de-a zecea zi din prima luna de toamna mi-am dat seama de asta. Cum? Va rog sa ma credeti, mama vitrega chiar e buna cu mine, dar cand imi zice ceva, ma enervez de parca ma jigneste. Daca ma intreaba ” Ti-ai mai trimis scrisori cu Fat-Frumos?”, eu ii raspund cu juma’ de gura, daca zice ”Broscuta mea frumoasa”, in gand imi zic ”E a mea. A MEA”, daca ma intreaba ”Sa te ajut sa iesi cu broscuta afara?”, in gand imi zic pe ton iritat ”Dar pana acum cum crezi ca am iesit afara? sau De ce ma intrebi? Lasa-ma ca iti zic daca am nevoie de ceva. Ah, ce ma enervezi!”. Mi-a zis ”Nu trebuie sa vorbesti asa. Sa stii ca intreb pentru ca sunt ingrijorata.”, iar eu, in sinea mea ”Auzi, da’ cum vorbesc? Ce? N-am vorbit frumos? Cum sa-mi zica asa ceva? Si de ce tra’  sa-i dau raportul?”. Incepeti sa ma credeti?

Astazi a fost a treia mea iesire si a treia suparare mare. Puteam sa o evit. Nu-i ziceam ca m-a enervat catelul si gata: cearta evitata! Nu m-am putut abtine si i-am certat cainele si am certat-o si pe ea. M-am certat si eu, ce pisici!

Vreau sa ma cert, intelegeti!? N-am cu cine ma certa! Tra’ sa mai astept pana ma cert cu Fat-Frumos, pe broscuta n-am de ce si atunci cand prind ocazia, hop-top pe mama vitrega.😀 Mi-am dat seama ca sunt asa rea. Nu stiu de ce, dar sunt.

Stiti de cand n-am mai facut scandal? De doua luni. De trei luni. De fapt de doua luni juma’. Atunci m-am manifestat: urletele, tipete, crize. Cat de dor imi este! Fara Fat-Frumos langa mine nu vreau o astfel de experienta, ca nu stiu cum voi fi dupa. Vreau sa fie de fata, sa fie langa mine, sa isi zica ”Doamne, m-am indragostit de o nebuna!”😀

Sper ca nu ati inteles gresit. Nu vreau sa ma injurati, sa imi vorbitit urat, sa imi dati numarul de telefon ca sa ne certam😀 . Vreau doar sa ma cert cu Fat-Frumos, sa ma manifest fata de el asa cum imi vine. Vreau sa urlu atunci cand simt ca fac poc!

De maine voi fi Rapunzel cea Buna si nu Rapunzel cea Nebuna. Trei luni de zile mi-a ajuns, nici eu nu mai pot.

Am o mare rugaminte: s-a pierdut pisica mea( Timisoara). Va rog din suflet dati share la album. Click aici

pisi3

Leave a Reply

